Måndag...

På riktigt. Det finns inte mycket bra med måndagar!

Somnade tidigt igår, redan innan halv tio. Minns att jag tänkte "Va skönt, klockan är inte mer! Då kommer jag vara pigg imorrn!" innan jag somnade... Men när alarmet ringde vid sex imorse var jag allt annat än pigg... Huvudet bultade och ögonen kändes som att dom inte gick att öppna! Men jag kom upp och kom iväg till jobbet... Segt värre. Hatar när man är så trött!

O sen var det verkligen måndag. Utrustning som är trasig och renlighet som inte var på topp direkt... Men men.. Skulle tränat efter jobbet... Passet började kl 17. Tänkte cykla hemifrån vid 16.30... Men då kom jag precis innanför dörren... Dessutom har jag lite ont i mitt ben idag så jag beslutade mig för att åka o simma istället. Fast då kommer jag ihåg att jag tappat bort mitt årskort... :S

Så det blev en sväng upp till Västersjön där jag gick två varv ist.

Börjar inte förrän tio imorrn. Jobbar 10-19. Perfekt för då hinner jag simma lite innan! :D

Nu ska jag gå o bada o sen lägga mig i sängen och heja på HV.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback