Måndag!

När klockan ringde idag klockan sex var det lite segt att gå upp. Men inte så farligt som jag hade trott faktiskt... :P

Jag vet inte vad som börjat hända... Den här måndagen var inte heller några direkta problem...! Jag som alltid hatat måndag för att allt är så struligt. Sen klart det är lite ups and downs men annars har dagen flutit på bra. Halv fyra gick jag hem.

Imorrn börjar jag inte förrän 11,30. Hur gött som helst. 11,30-16. Det är fint det.

Försökte hitta motivation till att träna innan... Kände verkligen inte för det över huvudtaget!! Men när jag väl fick tummen ur så tog jag på mig träningskläderna och tog en promenad till Friskis. När jag väl kom fram, typ samma tid som jag alltid kommer dit när jag ska träna... Då är det passet jag skulle gå på FULLT!!! Fan va lack jag blev!! Blev till att ta en promenad istället... Var ute drygt 1,5 h så det kändes rätt bra iaf sen... :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och sova länge imorrn!! Aaaah, lycka!

Ser fram emot helgen också. Fest som står på schemat. Och det är ju ALDRIG fel. ;)

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: amela

haha så är de.

kul att du redan planerat vad du ska göra i helgen. de är ju MÅNDAG haha :D

Postat av: amela

hahah bra däär. vissa andra ska ju jobba på lördag..

a6 vakten handlar på willys :P

2008-09-30 @ 12:23:52
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback