Man slutar aldrig att förvånas!

Det finns människor som jobbar för att det är så det är. En del av livet går ut på att jobba. Antingen kan man välja att göra det till något bra i sitt liv. Eller så kan man, som vissa, göra det till ett helvete av ens liv.

Människor som har jobbat på ett ställe och gnällt och klagat över hur dåligt det är. Först tänkte man att det kanske handlade om att personen/personerna verkligen inte trivdes på den arbetsplatsen. Men sen ser/hör/märker man att personen/personerna är precis likadana på nästa arbetsplats! Oavsett om det är en helt annan inriktning!

Jag förstår mig inte på folk. Det är bara inse att jobba behöver man göra för att överleva. Jag trivs med mitt jobb.. Sen inte sagt att jag älskar det varje dag men det blir ju vad man gör det till! Eller!?! Och naturligtvis så har man sina ups and downs... Lustigt bara att  det verkar finnas dom som bara verkar ha downs!

Imorrn blir det lite jobb på förmiddagen och sen utbildning i Mjölby... Får se om jag hinner med ett sim-pass när jag kommer hem... Har inte hunnit träna varken idag eller igår! Nästan så jag saknar passen... Hahaha...

Nu ska jag lägga mig i soffan med en filt och kolla på tv!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: amela

Postat av: amela

bra sagt! gnälliga personer gillar vi inte ;P

2008-09-08 @ 21:32:57
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback