Luft

Det blev en vända till ner till jobbet. Så nu har jag precis kommit hem efter ungefär 2,5h... Trött är jag nu iaf... Men klart man kommer ner och hjälper till om det är lite rörigt... :P

Jag får inte ner nån luft! Det ger mig lätt panik. Klart jag får ner luft men inte när jag drar djupa andetag. Och jag vet precis varför. Men va f*n ska jag göra då!?! Det är så lätt för folk, som inte vet vad det handlar om, att säga vad man ska göra. Men när man är i det så är det inte lika lätt. Men jag vet. Jag måste släppa det lite mer...... Annars kommer det dröja innan jag får ner luften i de djupa andetagen igen... Men det är lättare sagt än gjort.



Nu ska jag gå o duscha sen ska jag krypa ner i sängen. Och inte gå upp förrän jag verkligen måste imorrn. Jobbar bara en kortis imorrn. Får väl se om det slutar med en kortis!?!? Jaa. Det gör det.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback