Lördag och jag är ledig!

Det är lördag. Jag är ledig och det känns sjukt fint!

Dagen igår gick bra. Var ju med i ett program i radion och var så sjukt nervös innan att jag bara ville gå o dö. Men det gick bra och alla där var verkligen jättetrevliga! :D Men gud så skönt att det är gjort! Knäna kändes som gelé när jag kom ut i bilen sen. Puh. :D

Skyndade mig hem, bytte om och sen skjutsade mamma ner mig till Karlssons där Linda, Mollan o Källe var. Lite after work. Trevligt värre. Green skulle vart med också för att det skulle blivit komplett! Men nu är hon äntligen hemma iaf! :D På vägen hem blev det den efterlängtade godispåsen (som jag redan tröttnat på...!) och en pizza på Campino. Mmmmm.
Om en stund ska jag möta upp familjen för att gå till torget, en sväng på stan och sen får vi se om jag får med mig nån mer än Molla till A6... Har hittat både skor och kläder som jag måste inhandla! :D Gött när det kommer in lite höstkläder nu...!

Får se vad det blir ikväll. Jag är lite sugen på att bara chilla, se en film, äta godis och bara njuta och ta det lugnt. Får se helt enkelt. Festa lockar faktiskt inte så mycket ikväll om jag ska vara helt ärlig... När man äntligen är ledig hela dan och kan fixa o dona! Men vi får se hur det blir. Humöret hinner säkert vända ett par gånger! :P

Nu ska jag platta håret! Have a lovely Saturday!

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback