Igår

Igår var det en väldigt lång dag. Gick hemifrån 05,30 och kom hem 20.45... Efter det jobbpasset var jag i princip död. Så jag kom hem och gick och la mig. Typ.

Fortfarande sjukt trött när telefonen väckte mig idag... På 24 minuter ringde det 6 ggr... Jag vill inte med detta på nåt sätt påpeka hur poppis jag är utan hur sjukt mycket det ringer ibland... Ibland kan man ju önska att det ringde lite mindre... :P

Åkte iaf till jobbet. Där var stämningen på topp! Alla var glada och taggade. Det var riktig fredagsstämning. Så som det var alla fredagar förr. Det var tider det. Time to keep that up, tycker jag! :D Blev dessvärre inget rekord med antal bilar i dt:n men vi sålde på bra och allt gick hur bra som helst! Pallrade mig från jobbet halv fyra typ.

Åkte upp en sväng till A6. Skulle se om jag kunde göra åt med lite lön... Hahaha... Det var ju inget svårt. Hämtade upp Green på Mcd och gjorde åt ytterligare lite pengar. Galet. Sen åt jag o Molla mat från SOYA. Kollade lite på tv, drog en cruising genom stan. Och nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Just nu känns det som att min sömn inte räcker till... Det är helt sjukt vad mycket det verkar som att jag kan sova... Iofs är det rätt jobbigt i längden att hela tiden va så trött... Det har iofs vart en hel del jobb det senaste så det kanske kan ha med saken att göra... Vad vet jag!?

Ser fram emot imorrn kväll iaf! Blir middag och partaj!!! Sen Olearys. The place to be. See ya there! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback