I survived!

Dagen började när alarmet ringde idag kvart i sju. Jag fattade ingenting. Jag visste inte vad det var för dag, var jag var nånstans eller vad jag hette.. Hahah... Trött då eller? Kom snart underfund med att det var tisdag, jag låg i min säng och heter Anna. Puh. Gick upp. Satte på spisen för att koka ägg och havregrynsgröt. Det blev färdigt och jag satte mig och åt. När jag var klar och gick förbi spisen tyckte jag att det var så varmt... Inser att jag glömt stänga av plattan... Det såg nästan ut som att det var nån glöd eller nåt på... Skulle försöka ta bort det med disktrasan... Vilket ledde till att jag brände hål i den...  Trött i morse eller? Eh, jaa..

Hann med ganska mycket saker på jobbet i morse när jag väl fick tummen ur... Hahha... Åkte till Mjölby med Chrill vid tolv typ... Var framme vid ett. Var lite nervös men jag överlevde! Och tjötandet i bilen var ju inga problem... Vad var jag nervös för? Hahah... Typiskt mig. Var hemma vid sex typ. Seg efter att ha suttit o lyssnat ett par timmar... Man är ju inte riktigt van vid det längre... :P

Imorrn är det onsdag och jag ska äntligen träna!!! Ser fram emot det! :D

Nu ska jag kika lite på Top Model säsong 20000000, typ...! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback