Friday - I like.

Började ju inte förrän tio idag. Vaknade dock första gången vid 6!!! Somnade om efter en stund... Men vaknade av ett sms straxt innan 7... Lyckades efter ett tag somna om igen.. Då ringer mobilen vid 8...! Haha... Typiskt. Sen var det ingen idé att sova mer... Så när Lina ringde vid 9 och undrade om jag sov så gjorde jag ju verkligen inte det... :P

Lunchen gick grymt bra och hade det vart lite fler bilar tror jag vi hade kunnat slå rekord idag!! Surt var det... Gick iaf hur bra som helst! :D Dagen flöt på och vid fyratiden tyckte jag att jag hade gjort mitt och pallrade mig hemåt.

Åkte till VIP och köpte lite godis och sen åkte jag till Molla och sa hej till henne på jobbet... :D

Jag har fått mitt nya VISA-kort nu med en bild på...!! Blev asbra...! Hahaha...

Var på A6 och köpte lite mat med mamma.. Ringde ner till jobbet för att kolla läget.. Då var det typ kaos där... Så det var ju bara att lämna mamma och maten hemma och sen åka ner en sväng till jobbet... Hoppade in och gjorde lite burgers. Svettigt värre kan jag ju säga att det var att stå där i tjock luvtröja... Hahah... Well, well. Nu är jag hemma och har ätit iaf... Sitter o väntar på att Molla ska sluta jobba så hon ska hämta upp mig för lite cruising. Hahah. En lugn fredagkväll. Gött är det. Imorrn blir det häng med Green, Lindus, Molla o Källe. Ser jag fram emot. Var ett tag sen vi sågs allihop nu! :D

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback