Det blir sällan som man tänkt sig...!

Ölbowling var ju vad som stod på schemat i fredags. Det blev jag, Lina o Nadi i ett lag. O vi va grymma! Kom på fjärde plats av alla lag! Inte så dumt...! Molla, Madde o Martin kom näst sist, tror jag det var... Hahaha... Efter bowlingen blev det lite food på Evergreen. Fast min mat var kall så jag blev lite bitter. Hahaha... En trevlig kväll var det iaf!

Jobbade igår. Sjukt mycket att göra!! Kändes som att vi lätt hade kunnat va två-tre personer till... Men men... Life goes on! På kvällen var det partaj hos Mollan. Lina, Nadi, ja, Linda, Mollan, Henke, Robert och Hajrije. Det blev singstar och Lina är grym på Drömhus med Vill ha dig. Det finns INGEN som slår henne på den! :D Blev Olearys. Ovanligt? :P Nade hämtade upp oss och det blev en sväng till MAX. Gott gott.

Igår beslutade jag mig för att jobba några timmar idag... Bara mellan 13-16 typ... Var på jobbet vid 12 eller nåt idag... O ett tag såg det ut som att jag skulle behöva jobba till 01.30... Men Malin, min räddande ängel, hoppade in på sin lediga dag och jobbade lite! Så jag behövde "bara" jobba till 20! :) Men nu är jag trött... Att det aldrig blir som man tänkt sig... Lustigt. Men men. That's life. Och positionen jag valt gör ju att det blir så ibland! :D

Nu ska jag gå o ta ett bad sen är det jobb som gäller imorrn igen! Ska träna imorrn med tänkte jag... Skulle ju gått på mitt vanliga söndagspass idag men det blev ju inte så riktigt nu... Får ta igen det imorrn! :D

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback