Det är mycket nu..!

Jag fattar inte hur man ska hinna med allt!??! Det känns som att det är lite mycket just nu... Men men... Jag tror jag måste bli lite bättre på att ta tag i saker... Hmm...

Har iaf vart o tränat... Det var sjukt nära att jag struntade i det... Kändes segt att dra sig dit... Speciellt när jag insåg att klockan nästan var halv sex när jag kom hem och passet började klockan sex... O jag som trodde det började sju! Stress, stress. Men gud så skönt när det var avklarat. Det är en sjukt skön känsla. Det gjorde mig inte ens nåt att det småregnade när jag cyklade hem! :D

Skulle jobbat 11-20 imorrn men hinner inte med det jag måste göra på jobbet så det får bli en 7-16/17 istället... O då ska jag bannemig ta tag i sakerna jag måste göra! :D

Nu ska jag kolla på lite Idol... Det är skumt att folk inte hör själva hur dom låter!? Galet.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback