Ännu en dag

Så var ännu en dag avklarad. Till motsats från förra veckan så har denna veckan bara sprungit förbi! Var ju ledig igår. Va uppe redan vid nio och började städa min lägenhet. Tvättade, bytte till nya lakan och lagade mat. Linda hämtade upp mig straxt (har fått lära mig av Kalle att det inte alls heter straxt utan strax. Jag har alltid sagt straxt och kommer fortsätta med det. Så ni vet!) innan tolv så mötte vi upp mamma nere vid ChiliTai och åt lunch. Mmmm. Gott var det! :D

När jag var liten gick jag på Miniorerna och Juniorerna (Tror de flesta vet vad det är... Orkar inte förklara...) Iaf... Det var en speciell lukt i de här lokalerna som vi höll till i. Och igår var vi på pappas jobb i kyrkan, där han jobbar som vaktmästare. När jag öppnar dörren och går in i de rummen som miniorer och juniorer håller till i, i den kyrkan vi var i, så luktar det precis likadant!!! Och då pratar vi om att detta kanske var 15 år sen eller nåt. Skumt. Men det var lite mysig känsla sådär! Inte för att jag är särskilt inne i kyrk-världen idag men ändå...! :D

Efter att vi vart där så cyklade jag o mamma ner till stan och uträttade små ärenden. Jag köpte mig äntligen en almanacka! Finemang! Åkte hem. Tog det lite lugnt och cyklade sen ner till stan och Friskis och tränade lite. Cyklade hem och var trött!!

Jobbat 11-20 idag. Var med Molla och besiktade hennes bil innan jobbet. Lotta var på jobbet o hälsade på! Ååååh, va man saknar henne!! Lotta, Lotta. Det gick hur smidigt som helst att jobba. Inga dimmor där inte.

Nu har jag ätit lite och ska nog ta mig ett bad innan jag ska gå och lägga mig och ladda för morgondagen. Det blir förmiddagen hos Lina på A6 Center, lunchen på Jordbron och eftermiddagen hos Alex på City. På kvällen är det ölbowling med Molla, Lina, Nadi, Madde och Martin som står på schemat! Fun fun!

Bye bye


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback