Yesterday

Min tid som från början var en kortis blev en långis. Jobbade mellan 05,30-18 igår... Usch, vilken dag det var! Nog om den. Den är historia nu! Och det är jag glad för! :D

Hade beslutsångest ang kvällen. Ena delen bara skrek för att gå hem, köpa lite godis, hyra en film och dra fram täcket till soffan. Andra delen av mig skrek efter fest.... Hahaha... Man måste fan göra nåt annat än att jobba, äta o sova...! :D Så det blev ju fest då... Stress, stress, stress. Men jag hann... :P Var hemma hos källe och det var trevligt värre! Kul att Anna Larsson joinade. Och även lite annat folk! :D Kroppen var iaf mottaglig för alkohol... Hmm... När Nadi kom och hämtade Lina och hon nämde MAX så fick jag återigen beslutsångest... Krogen eller MAX?? Hahah... Mitt begär för MAX-mat var (är) för stort. :D

Nu har jag vaknat till, tagit en dusch och ska inta soffan med täcke och kudde och antagligen ligga här hela dan... :D Får se hur det blir med träning ikväll... Just nu känns det inte såååå lockande.. Hmpf.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Tack vad du är söt=) Kul att joina..hi hi

2008-10-05 @ 21:38:39
Postat av: anna

Men jag tycker ju det!!! Du är en stämningshöjare! :D Fest oftare, tack!

2008-10-06 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback