Torsdag

Ännu en dag har passerat. Var uppe tidigt idag. Befann mig på Friskis runt kvart i sju... Körde ett ki-jympapass. Lovely. Kändes så jäkla bra efteråt. Sjukt gött.

Dagen gick sjukt fort. Mycket att göra. Men det är gött det. Slutade vid tretiden. Åkte upp o hämtade Green och sen hämtade vi upp Alex. Sen drog vi vidare till Habo o chefen. Planerna som var tänkta från början ändrades och vårt möte blev istället i Habo. Var la hemma runt sex eller nåt sen. Hem o byta kläder och sen mötte jag upp Molla o Green på Wayne's för en fika. O nu är jag hemma.


Börjar ju inte förrän 11,30 imorrn. Gött. Fast... Om man ser det till det faktum att jag jobbar till 20 så är det kanske inte lika gött... Hahahha... Well well, life goes on.

Nu ska jag kolla vidare på Lyxfällan.

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback