Torsdag

Så är även denna dagen över... Var uppe tidigt imorse. Jag och Ms var och tränade ki-jympa kl 7. Hur gött som helst. Kändes dock lite i kroppen att man tränade igår. Men det gick smärtfritt... ;) Gillar verkligen det passet! :D

Hem och duscha och äta frukost. O sen åka ner till jobbet!

Nu är jag hemma och är helt fruktansvärt trött. Jag vill bara gå o lägga mig. Men det är ju lite tidigt än. Jag sitter och slökollar på tv. Men blicken fastnar hela tiden. Jag orkar inte hålla den vid liv!

Jag ska nog göra nåt så jag inte somnar. Funderar på en promenad men det är kallt och blött. Kanske laga lite mat. För hungrig det är jag...

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi är grymma !! :)

Postat av: amela

ja de klart kurt :D

2008-10-30 @ 23:46:20
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback