Torsdag

Har ju vart ledig idag också. Skönt! Sov dock inte särskilt länge... Vaknade redan vid åtta... Men men... Tog mitt täcke, med mitt nya supergosiga påslakan, och satte mig i soffan och kollade på tv. Green ringde och vi bestämde att jag skulle hämta upp henne vid 12. Åkte till Huskvarna för att hämta upp henne och sen åkte vi ner till stan. Gick där en sväng. Åt lunch på Alcamo. Var i Tenhult och kollade läget i en butik o sen var vi på Ekohallen. Efter det åkte vi hem till mig och såg Sex and the city - The movie. Aaaaah, den är underbar!! :D Mr. Big är en het konkurrent till Dr. Sheperd. :P

Imorrn börjar jag inte förrän 16. Får se om det blir en promme med Molls. Det får tiden utvisa. ;)

Nu ska jag kolla på Sjukhuset. :D


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback