Sömn

Jag är en person som oftast sover ganska många timmar per natt... Jag kan lätt sova 10 h.... Men det är ju oftast för att jag somnar så tidigt...! Igår somnade jag väl vid halv tre nån gång... Och vaknade vid nio idag... Det är ju skumt. Det är som att min kropp inte är inställd på att sova längre än till nio oavsett när jag går och lägger mig... Jag får nog se till att ta en powernap innan jag ska jobba sen. Annars kommer jag va helt slut sen... Haha.

Tror jag ska gå ner och handla så jag kan göra pannkakor. För gud va sugen jag blev på det nu! Pannkakor med glass och mjölk att dricka. Mmmm.

Funderar på om jag ska gå ut och gå en promenad. Det är ju ändå ganska fint väder ute. Det regnar åtminstone inte. ;P

Hur som helst så ska jag inte fördriva resten av tiden, innan jag börjar jobba, till att sitta framför datorn iaf! :D


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback