Puh!

Så var man hemma från träningen. Ibland trodde jag att jag skulle avlida men på det stora hela gick det faktiskt över förväntan!!! :D

Ska träna imorrn vid sju. Tror jag. Det är en övning som man gör ihop med nån annan... Och det hatar jag... Asså okej om man är och tränar ihop med nån men inte om man är själv!! Får se. Jag åker nog ändå. Eller om jag ska åka o simma??? Aaaah. Jag får beslutsångest!! Nu ska jag iaf ta tag i träningen!!! När vi va på passet insåg jag hur kul jag verkligen tycker att det är!! Så skärpning nu, Anna.

Blev lite jobb idag ändå... Kvart över sex ringde dom... Skiftledaren hade försovit sig så det var ingen som kom in på restaurangen! Så det var ju bara att dra på sig jobbkläderna och åka ner! Kom hem halv tolv och då var det stress, stress, stress. Jag skulle hämta Green straxt innan 12 och sen skulle vi möta Linda o Molla på A6 vid tolv... Kön på SOYA var sjukt lång så vi tänkte ta Majoren. Lika lång kö där. Då tyckte vi att vi var smarta som tänkte på Dragon. Men det var ju fan lika lång kö där... Guess vart det hela slutade!?? McDonald's... Hahaha. Ja, ja... Blev en lunch iaf! :D

Sen var jag hos Petra vid två så färgade hon mitt hår. Blev supernöjd med färgen! :D Så nu slipper jag skämmas för min utväxt! :D

Snart börjar Grey's!!! Aaaah, sett fram emot det i en vecka!!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback