Optimistiskt

Jag skulle kunna skriva om ett inlägg om allt negativt just nu... Men jag väljer att inte göra det utan ser det istället positivt.


Jag o Lina ska på hockey ikväll! Det ska bli roligt!

Lunchen idag på SOYA med mamma o Molla var underbart god och trevlig.

Att jag fick sova tills jag vaknade idag var riktigt skönt.

Att mitt nya lila nagellack är så fint känns bra.

Mamma tyckte min nya klänning var jättefin.

Jag har massa godis hemma ifall jag blir godissugen.

Jag skulle behöva städa men jag har iaf diskat och plockat iordning!

Jag skulle behöva tvätta men nu har jag ju köpt massa nya kläder så det gör inte så mycket för då har jag ju dom att ta på mig!

Jag behöver inte tänka på vad jag ska göra i helgen för det vet jag ju redan.



Ser man det ur denna synvinkeln så är det inte så pjåkigt!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla kisse är visst försynt, lite blyg till och med. så det så ;P

2008-10-08 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback