Onsdagen börjar lida mot sitt slut.

Det har varit sjukt va fort dagen har gått idag!!

Alarmet ringde 05,00... 1:a oktober ----> månadsarbete...! Det gick rätt smidigt. Gött det! Eftersom jag då började klockan sex i morse så gick jag hem typ halv fyra. Dagen bara försvann idag!

Hem o duscha. Somnade en liten stund. Sen åkte vi till Huskvarna och firade Rasmus som fyller 6 år idag! Alltid mysigt o träffa Rasmus o Oscar! Hemma nu o nu är det Greys!! Me like!!

Imorrn är det jobb 8-15 och sen möte och ut o äta med Chrill, Lina o Alex. Fine. Har inte bestämt mig för om jag ska träna kl 07 imorrn eller om jag ska strunta i det.. M-S verkar ju dissa mig! :P

Nu börjar Greys igen...

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback