One day left

Nu är det bara imorgon med sen verkar det som att jag är ledig lördag och söndag!!! Inte helt hundra men jag håller tummarna stenhårt och hoppas... Det känns som att jag faktiskt behöver vara ledig i helgen...  Men vi får se hur det blir. Hoppet är ju det sista som överger en... :P

Kalle var iaf världens sötaste och ställde upp idag!! Jag är tacksam!! Hoppas chokladen var god! ;)

Var på SOYA innan o åt med Mollan. Green kom o sa hej. Trevligt värre. Hämtade ett paket på posten. Var så trött och i min egen värld att han i kassan skrattade åt mig... Hmpf...

Känns som att jag skulle kunna gå o lägga mig nu fast nä... Anna, nu får du skärpa till dig. Haha.

Får nog bli ett bad o sen lite tv. Måste sova tidigt om jag ska orka börja jobba kl 5 imorrn... Ooooh, heavy suck. Men man ska inte klaga... Det finns alltid dom som har det värre! :P Hahaha.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: amela

en powernap efter jobbet är det skönaste som finns. :D

Postat av: Kalle

Chokladen gick åt ganska fort, haha. Supergott! Tack tack!!!

2008-10-17 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback