Måndag

Worki-worki gick bra igår. Var inte så taggad innan men det gick bra när jag väl kom dit sen! Det suger dock att halsen gör ont igen...!!!

Jag är ledig nu tisdag och onsdag. Hur skönt som helst! Måste bara ner och beställa varor på onsdag! Men det går ju snabbt! Ska göra så lite som möjligt och verkligen njuta av att vara ledig! :D

Ikväll kommer Linda, Mollan, Lina o Nadi hit och äter tacos. Spontanius. :P Hahaha. Ska bli trevligt iaf! Det känns som att man inte setts så mycket nu det senaste så det ska bli kul! :D Lina har jag ju iofs mkt kontakt med men det är ju mest at work just nu... ;) Blir väl så när alla jobbar mycket!

Ska se inspelningen av one tree hill och gossip girl med. Aaah, längtar tills jag ska se det! :D

Men nu ska jag gå o duscha o sen börja fixa fooden.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-10-27 @ 17:43:56
Postat av: Emma

Oj, blev fel innan.. Ja, det är den Clara! =)Slutet av mars är det dags. Jag ska bli moster!! =)

2008-10-27 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback