Göteborg!

Var uppe redan vid 8 idag! Somnade nog halv nio igår... Senast... Sista gången jag kollade på klockan var hon 20.15... Hahaha... Jag var verkligen skittrött!! Hämtade upp Molla vid nio, tog en frukost på donken o sen åkte vi! Hade inte tänkt att köpa nåt direkt... Men lite blev det ju... :P Hittade en jättefin klänning på Rut mfl. Kul o hitta i affärer som man inte har hemma! Sen blev det tights, halsband, örhängen, nagellack o läppglans! Gött gött.

O nu ska jag snart ner o jobba... Känns lite halvt omotiverat... Men vet ju att det blir bra när jag kommer dit! Blir från 21-01,30...

Ledig imorrn iaf... Som det ser ut nu iaf... ;) Blir lunch med mamma o Molla på SOYA... Mmmm, ser fram emot det redan!

Nu ska jag sova lite innan jobbet!!!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback