Gårdagen

Gårdagskvällen (säger man så!??!! Eller säger man gårkvällen!?) blev mkt lyckad. Jag o Linda gjorde tacos. Green och Mollan anlände. Satt o tjötade. Robert och Henke kom. Vi spelade nåt lite halvtöntigt spel där man skulle peta ut små träklossar från ett torn, typ... Linda var iaf sämst... Hahaha... Sen blev det TP. Asså TP är inte roligt... Det är ju för svåra frågor! Nästa gång får det bli en barn-variant... :P Det slutade iaf med att jag gav upp! Haha.

Idag händer inte mycket! Sov inte särskilt länge... Surprise!? Nä, men ändå. Linda ska laga mat sen. Hoppas det blir nåt gott. :D Hade ju tänkt att jag skulle ta tag i träningen idag. Men eftersom förkylningen inte riktigt släppt och jag fortfarande hostar som en blå så får jag nog vänta lite till med träningen. Gaaah. Jag måste komma igång med den igen. Jag får panik annars.

Veckan som kommer känns inte så tuff. Det har vart riktigt skönt med två lediga dagar! Nu kommer jag ha fullt med energi tills imorrn igen! :P

Byebye


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte bara jag som hostar alltså. Skönt att höra! =P

Skämt åsido, krya på dej!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback