Free.

Imorrn är jag ledig! Och på onsdag är jag ledig!!! Aaah. Det känns faktiskt riktigt skönt!!! :D Imorrn blir det Göteborg med Mollan o sen på kvällen ska jag, Molla, Green o Linda gå på bio. Patrik 1,5 tänkte vi gå på! :) Gött gött. Så jag har vart o köpt lite färdgodis som jag o Molls ska ha o smaska på imorrn! ;) Ska bli roligt så det ser jag fram emot!

För onsdag har jag inga direkta plans. Rätt skönt det med. Behöver städa min lägenhet så det blir det väl till att göra på onsdag, kanske! Sen på kvällen är det möte och mat. Vi har iofs inte sett det än, men... ;)

Nu ska jag gå o bada. Är trött efter inte ens fyra timmars sömn natten tills idag! Somnade typ halv två och gick upp straxt efter fem!! Zzzzzz....

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: maja o tim

vi saknar dig annapanna:)

2008-10-07 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback