Flyt!

Det har vart en riktigt bra dag idag!! Började jobba kl sex... Jag är ju lite mörkrädd och tycker det är lite halvläskigt att vara själv på jobbet... Eller komma själv till jobbet när det är bäcksvart ute... :P (Jaa, kanske är lite töntigt men så är det!) Och idag när jag kom dit 05.40 typ så ser jag nån gå o styrka utmed huset... Hjärtat slår lite extra men snart ser jag att det är Emelie! Emelie som jag ska öppna restaurangen med! Hahaha...

Dagen har verkligen flutit på. Vi har verkligen levererat idag. Var laddade till tänderna men sen var det inte särskilt mycket att göra... Så vi bjöd på kaffe, hade ballonger hela tiden och småpratade lite med gästerna. Det kändes verkligen bra! Jag är mycket nöjd efter dagen! :D Alla var så himla duktiga och glada så det har vart en bra dag! Lustigt hur ena lördagen kan vara så här och t ex förra lördagen vara raka motsatsen...!

Ikväll blir det lugnt. Börjar ju tidigt imorrn så jag orkar inte riktigt engagera mig för kvällen. Efter jobbet imorrn är det tänkt att det blir bio! Patrik 1,5 väntar ju fortfarande på oss! :D

Nu ska jag ta en liten tupplur!

Hoppas på att morgondagen blir lika bra! :D

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback