En måndag som vart bra!

Min erfarenhet av måndagar är ju inte så bra. Jag skulle nog nästan kunna säga att jag hatar måndagar. Nu är hata ett väldigt starkt ord så jag väljer att säga att jag ogillar måndagar, helt enkelt.

Idag har det flutit på bra. Inga större fadäser... Dagen gick iaf sjukt fort o helt plötsligt var det time to leave work.

Städade min lägenhet och sen blev det lite häng med Molla.

Imorrn jobbar jag 7-16. Jag är peppad. Än så länge iaf... Hahaha...

Alla bara tjötar om att åka utomlands. Aaaah, det skulle verkligen vara gött att åka iväg. Det skulle lätt räcka med en vecka. Men bara komma iväg lite. Men det lär ju inte bli av så jag kan ju lika gärna slå det ur hågen. :P Till sommaren, till sommaren!

Nu ska jag kolla lite på tv o sen blir det sleeping. Har haft ute kuddar o täcke på balkongen en lång stund nu. Det kommer va sådär gött svalt när man kryper ner sen. Aaah, längtar redan! :D


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback