Back home

Blev en fika med Green och Molla. Vasas is the place to be! :D Me like.

Precis kommit hem lagom till Desperate Housewifes nu. Jag älskar när det går massa bra program! :D Det kan göra en hel dag, liksom! :P

Ledig imorrn med ju. På schemat står lunch på SOYA med Linda, Molla o Green och sen träning på kvällen. Funderar på om jag ska försöka få tag på en tid och färga håret. Har ful utväxt nu igen... Och det är det VÄRSTA jag vet!!! Är lite sugen på att kanske färga och lägga i lite slingor??? Ska kolla med Petra om hon har tid för mig!

Jag är btw sjuuuukt sugen på att köpa Nintendo Wii... Det verkar så jäkla kul! Men jag vet att jag inte kommer spela så mycket... Jag ser ju hur sällan jag spelar på mitt playstation... Fast jag tror det skulle bli annorlunda med Nintendo Wii... :P Bara det att det kostar ändå rätt mycket... Och vill man köpa t ex mario kart, som jag älskar, så kostar bara det spelet typ 600 kr... Hmmm.... Ska ta mig en ordentlig funderare på det där!


Nu är pausen slut!!

Kommentarer
Postat av: amela

nja anna, nintendo wii är inte värt pengarna. vi hade det, spelade som fan i början.. sen tröttnar man och så sålde vi de.. haha det är roligare att lägga pengarna på tyyyyp skoor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback