Aldrig...

Det blir ta mig fan aldrig som man tänkt sig. Aldrig, aldrig, aldrig.


Skulle ju jobbat en kortis imorrn på dan. Men sjuk skiftledare (som dessutom ska åka på kurs på söndag... Så jag tyckte det var bättre hon var hemma...) så det blir till att börja jobba kl 6 imorrn... Jobbade till 20 idag... Hem, äta lite, hänga lite vid datorn, snart sova o sen till jobbet imorrn igen. Känns som att jag är där oftare än vad jag är hemma...!? Men men. Life goes on.

Verkar som att det blir party för min del imorrn iaf. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Just nu känner jag verkligen för att festa och dricka massa god alkohol... :P

Ni tänker jag inte sitta här mer utan nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback