Trötter...

Men det är ju inget ovanligt att man är trött... :P Det är sjukt vad jag sover mycket. Galet. Jaja. Så är det.

Har vart en intressant dag... Hmm... Jag, Lina o Alex intervjuades av DN och fotografen knäppte en jäkla massa bilder... Hoppas det blir nån bra... Blir spännande att se resultatet... :S Haha. När allt var klart sen var det som att all luft gick ur mig... Har vart rätt nervös inför det så det var la därför! :D

Fredag imorrn, alla redan. I love fridays. På lördag blir det utgång, vad det verkar som! Gött.


Tänkte tagit en promenad idag med... Har verkligen hållt mig hela veckan och tränat och donat. Men idag orkar jag inte. Får bli soffan och en bra bok. Och lite mysig julmusik. Mmmm.

Nu ska jag weiter gehen, så att säga.

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback