Tränat!

Träningen var lite halvtuff idag måste jag erkänna... Vet inte om det kanske var för att man hade promenaden, sen tidigare idag, i benen kanske... Kom igång efter en stund och då kändes det inte riktigt lika farligt jobbigt längre...! Sjukt nöjd efteråt iaf! Däremot så är jag inte riktigt lika nöjd över blåsan under min ena fot. Den har liksom satt sig där själva foten är upphöjd... Suckie. Men den försvinner la snart!

Hämtade upp Molla och skulle skjutsa hem henne. Först åkte vi en sväng till Konsum på Dalvik. Skulle handla ett par grejer och Linda jobbade så vi åkte dit. Hon hade rast när vi var där så vi satt o tjötade en stund.

Nu har jag duschat och ätit och sitter och kollar på allt jag spelat in nu ikväll...! :D Lovely. Borde snart sova... Hatar ju oftast måndagar och det faktum att man börjar kl 6 gör ju inte det hela bättre! Så imorrn 04,45 ringer alarmet... Puh!

Nu är pausen slut.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback