Strul??!

Fan vad det strular med inloggning och grejer hela tiden!?!?!??

Fars dag idag. Jag, Molla, Linda, Robert och morfar har vart hemma hos mor och far och ätit god fars-dagmiddag. Yummie. Om en stund blir det fortsatt "firande" hos morfar... Fast då tillkommer morbror, hans fru och deras två barn, dvs mina småkusiner.

Hade iofs lika gärna satt mig i min soffa och haft min tv-kväll... Nu får jag spela in det istället och vänta med att se det tills jag hinner... Aaaah... Jobbigt när det var så bra förra veckan! :P Annars hade jag planerat att träna... Fast nu blir det mat istället. :P Iofs så är ju smörgåstårta aldrig fel, faktiskt...

Hade en mysig kväll hos mollan igår. Naturligtvis somnade jag ju en stund... Trots att jag hade sovit på eftermiddagen för att jag skulle orka vara vaken... Hahah.. men men...

Nu ska jag gå och klä på mig lita andra kläder. Måste ju vara fin när det vankas kalas... ;)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback