Söndag

Det blev en lyckad kväll igår! Jag var laddad för att gå ut och shaka men vi kom aldrig så långt. Förfesten gick över i, ja vad ska man säga... fest och sen efterfest?? Hahaa... Håkan, Wege och en annan snubbe dök upp vid elva typ... Kul o träffa Håkan igen! Alldeles för längesen nu! :D Helt plötsligt var klockan efter 01 och det krogen kändes långt borta! Vi satt där och snackade, körde lite mer singstar och drack lite alkohol. Trevligt värre! När klockan var efter halv tre tyckte vi att det var dags att pallra sig hemåt... Det har nog aldrig hänt tidigare att vi inte gått ut... Inte av den anledningen iaf..! Men det var en trevlig kväll! :D

Klockan sex idag ringde mobilen... Då hade larmet gått igång på jobbet... Ni kan ju tänka er... Efter typ 2h sömn så vaknar man och larmet bara tjuter i telefonen... Uuuuh. Det löste ju sig iaf och det var ju skönt! Somnade om snabbt igen..!

Idag har jag inte gjort mycket... Sov länge, gick upp vid ett typ... Cyklade ner till jobbet, fixade lite och sen åkte jag och handlade o så gjorde jag o Molla lite mat. Har sett på One Tree Hill och Gossip Girl och nu är det dags för Hål i väggen! Mitt favoritprogram... Hahaha...

Imorrn är det måndag igen... Tiden bara flyger förbi... Otäckt!

Nu börjar hål i väggen!!

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback