Söndag

Fick tummen ur och gick o tränade i torsdags morgon iaf. Kände mig nöjd efteråt! :D Började jobba vid nio. Skulle jobba till fyra. Sen skulle jag vara kvar till åtta. Det slutade med att jag kom hem halv tolv... Och efter en 9-23.30 så var jag rätt trött... Speciellt eftersom man vart uppe sen sex den dagen med!

Fredagen kom. Efter jobbet åkte jag hem och duschade och bytte om sen gick vi till Robert. Käkade lite pizza och drack några cider. Sen taxi till bowling arena där det var dags för ölbowling. Jag, Molla o Robert var ett lag och Linda, Källe och Johan var ett. Ja, Molla o Robbie var asgrymma! :P Kom på tredje plats! :D Fun, fun.

Sen igår var det jobb. Skulle börjat 12 men bestämde mig för att börja vid 9,30 ist. Och tur var väl det när folk inte kan passa sina tider...!!! Var kvar på jobbet till fem typ... Sen skulle jag till MediaMarkt för att köpa ett nytt tv-spel. Men då hade dom ju stängt! Åkte upp till A6 och flängde runt innan jag till slut landade på EB Games eller vad det heter... Så där hittade jag ett spel iaf! Hem och gjorde tacos, satte upp julstjärnor och fixade. Sen kom Lina o Nadi vid sju. Så åt vi lite och spelade lite nintendo. Mollan slöt upp när hon slutat jobba sen.

Idag ringde mobilen straxt efter sex... Skiftledaren som skulle öppnat restaurangen låg och sov så jag fick åka ner och öppna... Stod en stackars tjej där nere som skulle börja kl sex men som inte kom in eftersom bara skiftledarna har nycklar... Åkte hem igen runt åtta... Gick och la mig och sov och vaknade vid halv tolv igen. Så nu har jag kollat på IDOL och nu ska jag spela lite mario! :D

Julskyltning senare. Efter det blir det glöggmys hos Lindus.

Imorrn jobbar jag först 5,30-10 och sen 20-01.... Yeeeay... Hmm.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback