Söndag

Söndag idag och jag är ledig, precis som jag brukar. Söndagar har liksom kommit att bli "min" dag... Den dagen jag verkligen tillåter mig själv att bara göra vad jag känner för. Det är min dag för att orka med kommande veckan där man jobbar måndag-lördag, i de flesta fall.

Nu har jag nyss kommit hem. Jag, Molla, mamma o pappa har vart uppe i Öxnehaga och gått. Sjukt backigt och lite kallt men nu känner man sig riktigt nöjd. Snart ska vi åka till farmor och hälsa på henne. Inget jag tycker är överdrivet roligt. Men jag gör det för farmors och pappas skull. Så det blir Ekhagens demensboende nästa.

Sen blir det lite lunch med la familia och ikväll sen ska jag pallre mig iväg till Friskis och köra ett medelpass tänkte jag. Får se om jag får med mig nån... :D

Jag gillar såna här söndagar. Solen lyser lite då och då och det är friskt ute. Det är gött att vara ledig! :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback