Lördag

Igår var det jobb som vanligt och sen mötte jag upp Molla o Green för en pizza och sen hem o kolla på Idol. Jag älskar Idol...! :D Jobbigt bara att nån åker ut... Speciellt nu när faktiskt alla är bra... Sen tycker inte jag det är nån som är helt hundra hundra denna säsongen men... Aja, får se vem som vinner!

Jobb idag. Skulle samla in pengar till barnfonden idag så det var massa jippo o saker. Hade övertalat Molla att hjälpa till. Så vi målade ansikten och sålde lotter och grejade. Dock tröttnade jag efter nån timme så jag ställde mig i dt2an istället... Haha...

Ikväll blir det fika med Linda, Molla, Green o Källe. Längesen man sågs allihopa nu så det ska bli kul! Planera lite mer för nyår kanske? :D

Måste skynda mig nu. Skjutsen kommer om fem minuter!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback