Ledig

Jag var smart igår som satte mobilen på ljudlös... Tänkte att jag skulle få sova... O hade jag inte satt den på ljudlös så hade jag vaknat betydligt tidigare! Gött att sova till tio!! Det var inte igår jag gjorde det..! :P
Nu ska jag städa min lägenhet och sen spela mer nintendo!! Funderar på om jag ska dra till MediaMarkt och köpa ett spel till... .:S

Köpte en julskiva igår med... "Our Christmas" med Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén. Så den snurrar för fullt i cd-spelaren nu! :D Mys, mys.

Städningen väntar... (Jag har tvingat mig själv att städa innan jag sätter mig och börja spela... För sen lär jag bli fast... Haha... Så nu vill jag bara ha städningen gjord... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback