Lång dag...

Dagen började sjukt tidigt. Var på jobbet straxt efter halv sex... Jag o Anders fixade och donade. Skulle slutat halv tre eftersom jag börjat halv sex... Men inte då. Då fick vi besök från miljö och hälsa så det var ju bara att stanna kvar! Klockan var lite efter halv sex när jag kom hem... 12 timmars arbetsdag gör att man blir lite seg... Skulle gått o tränat idag vid fyra men den planen fick jag ju lägga åt sidan!

Ska bli riktigt skönt att vara ledig imorrn! Har inga planer alls! :D Förutom träning och sen Grey'skväll med Green, Lindus o Mollan. Blir nice.

Vissa människor som slutar på jobbet saknar man inte särskilt mycket... Inte för att jag inte gillade dom som personer men vissa saknar man helt enkelt bara inte... Men sen finns det dom som man verkligen kan sakna. Folk som alltid var glada no matter what. Dom personerna kan jag verkligen sakna! :D

Ibland önskar jag bara att jag var liten igen. Allt var så bekymmerslöst då. Men life goes on.

Nu ska jag kolla 2½ men!! :D

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback