Humör

Jag är verkligen en humörsmänniska... Framför allt så får mina systrar erfara detta. Även Green ibland... Hahaha...

Tidigare idag blev jag ilsken som en geting för att min morbror retade upp mig. Sen gick det ett tag och jag fick veta nåt jag blev glad över och då var allt som bortblåst... Hmmm... Det kan vara lite jobbigt att vara så upp o ner i humöret... Hahah.

Det var trevligt hos morfar. Eftersom varken Linda eller Mollan var med så var ju jag den som fick dra hela lasset med Rasmus och Oscar.... My god. Jag var helt slut när jag kom hem...! Men söta är dom! :D Så mysigt.

Nu ska jag se på Sanningens Ögonblick. I like! Sen sova för imorrn kl 6 är det jobb!! :D

Ska träna imorrn med. Har bokat passet så det är krångligare att dra sig ur... Hahah...

Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback