Friday - I like it!

Yes, finally friday. Som jag säkert sagt tusen gånger innan! :P Men när man har en helt ledig helg är det extra gött. Det blir en helt ledig helg denna månaden så jag ska njuta! :D Ikväll blir det mys med pappa o Mollan och tacos o IDOL så egentligen har jag inte tid att sitta här eftersom dom förväntar sig att maten ska vara klar om tjugo minuter... :P

Imorrn taggar jag för partaj. Alltid trevligt tycker jag!

Jag är så nöjd. Jag har verkligen bra koll på Mollans födelsedagspresent och Lindas o Mollans julklappar! Gött att redan ha koll på läget! :D Det är faktiskt inte så länge kvar till jul nu! O Mollan fyller ju år redan kommande torsdag!

Nu ska jag inte sitta här och jiddra utan gå o fixa maten!

Ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback