Friday!

Det är fredag. Min förkylning är i princip borta. Och jag börjar inte förrän 12 imorrn. Aaaah. Life.

Dagen idag har gått sjukt fort! Finally friday. Känns jäkligt bra! Kvällen bjuder på häng med Molls, Lina o Linda. Hade tänkt att gå på bio men går inte en enda film som verkar bra. Så vi får se om vi testar nån av dom nya restaurangerna nere vid filmstaden...? You never know! :D

Hur som helst så ska jag nu ta tag i min kväll. Ska äntligen få använda mina nya stövlar!! Har inte riktigt blivit tillfälle innan... :D Men nu så. Bra, bra.

Imorrn är det som sagt jobb. En liten kortis. Söndag sen är jag ledig! Då blir det fars-dagfirande hos morfar tillsammans med kusinerna. Får se om jag kan få in ett träningspass kanske? För nu MÅSTE jag verkligen komma igång... Igen... Haha... Det går inte så bra det här. Men snart så! :D

Nu måste jag skynda mig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback