A little to late

Somnade alldeles för sent igår med tanke på vilken tid klockan ringde... Somnade efter elva nån gång så när klockan ringde kvart i fem idag var det lönlöst att ens försöka komma på tanken att gå upp... Slutade med att jag kom upp ur sängen, med nöd och näppe, straxt efter halv sex. Trött som en iller. Har vart ledig typ fyra dagar hela denna månaden så jag känner att jag förtjänar en ledig dag så på onsdag såg jag till att göra mig ledig. Gött! Det frestar på att jobba måndag-lördag varenda vecka... Även om man kanske bara jobbar fyra-fem timmar på lördagarna så måste man ändå ta sig upp och åka ner för att jobba liksom... Ska iaf blir skönt att va ledig på onsdag. Och lönen kommer ju imorrn med så då kanske man ska passa på att dra en sväng på stan??? Hmmm. Tåls att fundera på! :D

Har legat i soffan sen jag kom hem vid typ halv tre. Sovit en stund, kollat på One Tree Hill, läst lite i min nya bok (som är så bra så jag knappt kan lägga ifrån mig den! Snacka om att jag kommit in i ett "läsa-böcker-stim!"). Men nu är det så kallt i min lägenhet så det känns som att fönstrena står vidöppna. Det gör dom ju naturligtvis inte... :P

Sjukt mysigt med snö idag även om det är lite halt, slabbigt och kallt... Men den första snön som faller är alltid nåt speciellt! :D För min del får det gärna komma mer snö. Bara det håller sig och är kallt så den får ligga kvar utan att det blir slask! :S

Nu ska jag återgå till min bok. :D

Tjowdie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback