tisdag

dagen har gått fort idag. skulle gå upp vid sju idag. den senaste tiden har jag inte haft alls svårt för att gå upp på morgonen... och jag var inte uppe särskilt länge igår... men fy faan va tungt det var att gå upp imorse! hela morgonen var jag trött och hade huvudvärk... skönt att det släppte lite efter lunch...

slutade halv tre idag för att åka hem o byta kläder och fixa till sig lite. sen var det en cykeltur ner till city. möte med christer, linda, lina, alex o anders. blev ett kort möte och sen vidare och äta på olearys. mmm. pepparsteken där är aldrig fel! blev en sväng till piren för att ta en cider. trevligt.

imorrn är jag ledig. har inga direkta planer. bara lite smått. får se vad jag känner för imorrn! blir det sol och fint väder blir det nog en sväng till västersjön iaf... bättra på brännan lite nu innan bulgarien... :D ska bli underbart att komma iväg! om en vecka åker vi! gött gött!

nu ska jag återgå till desperate housewifes. pausen är slut nu!

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback