sömn!

haft en riktigt lyckad kväll! mat på jensens. underbart. sen lyssnade vi till alla artister i rådhusparken. det var vi och alla fulla fjortisar. men jag trivdes rätt bra ändå. :P det är sån grymt skön känsla att höra låtar live jämfört med inspelat!! blev en karusell också. virvelvinden. eller vad den nu heter på tivolit. haha... my god. snurrade så jag trodde vi stod på högkant ett tag... lätt illamående efter det! tsss.

kvällen slutade dock inte riktigt som tänkt. det blev en taxi ner till jobbet där det var mer eller mindre kaos. det är inte det att jag är bitter eller inte trivs med den position jag har. inte på nåt sätt. men ibland känns det som att man alltid måste ha i baktanke att man kanske måste åka ner dit... jag menar... jag klandrar inte dom som jobbar, som ringer. verkligen inte. jag vet själv hur det är att stå där och bara känna att man ger allt men att det är långt ifrån tillräckligt... det känns bara lite tungt ibland. extra tungt när jag vet att jag börjar jobba klockan sex imorrn med. eller idag blir det ju snarare...

well well. nu har jag fått gnälla av mig lite.  :D nu ska jag gå o lägga mig.

thanks my friends for a great evening! :D

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback