sol och glada dagar!

just nu är det lätt.

igår efter jobbet var vi i lekeryd och åt glass. mmmm. den är riktigt fin! :D sen gick vi in till stan, mötte upp källe o tesa och kollade läget på marknaden. mycket folk! gick där en stund sen bestämde vi oss för att gå o ta en fika på tefanis. blev tacotallrik! det var gott! :D

ledig idag! så gött. har vart uppe en sväng i västersjön o solat lite, med linda, mollan o källe. helt sjukt va varmt det är!! däruppe var det typ helt vindstilla med så det var lite svettigt! men sjukt underbart! åkte till biltema och köpte ett stort partytält till midsommar!! ser fram emot det! blir party uppe i västersjön i år med! skillnaden i år är att jag är ledig midsommarafton, midsommardagen och även söndagen!! det har jag aldrig vart förr! har nog jobbat varenda midsommar, tror jag! så det ska bli skönt!

ikväll ska jag, linda, mollan, källe, johan, lina o nadi till jensens böfhaus (vet att det inte stavas med ö men va fasen... hitta ett danskt ö... haha) och äta lite sen ska vi dansa till linda bengtzing i rådhusparken! :D hihi.

månadsarbete imorrn klockan sex... lite halvtungt men va fan. det är inte hela världen! går hem efter det så då är det rätt lugnt! blir nog en sväng till västersjön, med chicksen, imorrn med! man får ju passa på när det är fint väder o man är ledig. det är verkligen avkopplande att ligga och inte göra nånting mer ansträngande än att läsa en bra bok..!

o snart åker vi med! måndag natt bär det av till landvetter och sedan till bulgarien!! sen kommer vi hem natten till onsdag, veckan efter. gött gött gött.

nu ska jag återgå.


bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback