promenix

yes. måndag. det har vart en helt okej måndag. jobbade 8-17 as usual. var o handlade med linda o mollan en sväng. kom hem och gjorde lite mat. har tvättat i eftermiddag med. boooring. men det behöver göras det med!

när jag hade ätit insåg jag att det inte var nåt intressant på tv, jag kunde inte lägga mig och läsa (i sängen då, med risk för att somna.. :P ) eftersom jag höll på att tvätta... och jag ville inte bada eftersom jag tvättade... så jag tog mig en promenad. riktigt skönt att komma ut. blev en promenad på 45 minuter eller nåt.. inte så överdrivet länge men det räckte bra!

imorrn blir det jobb 7-16 o sen en sväng till rosenlundsbadet för att simma!

nu ska jag nog iaf gå o bada. nu när jag är klar med allt... :D

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback