periodare...

jag är verkligen en periodare gällande att blogga. men tänkte jag kunde skriva lite nu kanske.

helgen var bra! lördagkvällen har jag ju redan kommenterat... ;) det enda eller snarare den enda som saknades var green! o ms hade ju vart trevligt att ha med men hon dissade ju! :P

söndagen var lugn. åkte upp till västersjön och låg i solen och bara njöt typ hela dan! kvällen var det träning som gällde! gick bra. jag var rätt pepp! :D

har vart o simmat lite idag. kändes som att jag bara flög fram där i vattnet. underbar känsla när det går så smidigt! var nere en sväng o kollade på alla hurtbullar som sprang vårruset med.

imorrn blir det 3-årskalas hos kusin oscar! blir nog trevligt. det grämer mig dock att jag missar passet som håller mig över ytan. haha. skämt å sido. så illa är dte inte!

på fredag blir det brännboll o alkohol med jobbet! alla heltidarna ska vi se om vi kan dra ihop! än så länge ser det ljust ut! får se hur den kvällen slutar! :P

nu ska jag slå ett öga på ugly betty o sen är det desperate housewifes! yeeey.

inte länge kvar tills vi åker till bulgarien nu. ska bli underbart!

byyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback