my way or the highway

söndag. min söndag som skulle vara lugn och skön. nu är den det. men den började inte riktigt så. malin ringde från jobbet 06.29. hon lät lite som att hon hade lite lätt panik. och det förstår jag om hon hade! en person som hade försovit sig som skulle börjat sex och som malin sen inte fick tag på... så hon var där nere själv och visste väl varken in eller ut. jag menar, vem hade gjort det!? så det var ju bara att pallra sig upp ur sängen och dra på sig sina donkenkläder. så jag spenderade min morgon på jobbet istället för i min sköna säng! men vi hade ju en god och mysig frukost iaf... :D

kom hem vid elva typ och tog datorn och en tidning och satte mig i solen, på balkongen. ah, lovely! varmt o skönt!

men nu tänkte jag att jag skulle äta lite sallad och sen se på en "ung jane austen". ser fram emot träningen senare ikväll! :)

byyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback