inte så mycket

min ledighet - fredag, lördag och söndag uteblev ju då ja... vid tio i fredagsmorgon ringde linda och sa att marcus va på väg... vi skulle alltså ha vår SOR, dvs kontroll... kvällen innan när jag körde stängning kände jag verkligen på mig att han skulle komma på fredagen... skumt! men han kom dit, gjorde kontrollen och åkte hem! och vi klarade oss!!!!! så jäääääkla gött!!! o det var inte ens på gränsen till att vi inte klarade det utan det var med bra marginal!! känns sjukt skönt att ha det avklarat!

blev då jobb till fyra iaf... sen var det hem o försöka sova lite... lyckades inte så bra iofs men ändå. vid sju åkte vi till bowlingcity där vi träffade alla heltidarna och ölbowlade! efter bowlingen drog vi oss vidare hem till mig och festade och körde singstar! mycket trevligt! det blev tillslut bara jag, green, kalle, lillmalin, malin o louice som gick ut! var inte ute särskilt länge eftersom det var hockeykväll på oleary's och centrum en fredag kändes sådär... medelålder på 16 typ...!! kalle o lillmollan stannade och vi andra fyra pallrade oss till evergreen där det blev lite mat! mmm. fint var det! kvällen avslutades med en promenad hem!

igår låg jag verkligen o sov hela hela hela dan! sov till halv tolv typ.. bara det är länge för att vara jag... lyckades få på mig lite kläder och drog ner till vip och hyrde en film. LOVE AND DISASTERS. en rätt bra film! kom hem, tog mitt täcke och la mig i soffan. fick pausa filmen fyra gånger för att jag somnade... o när jag väl lyckats se klart filmen så somnade jag igen... blev en sallad o film på kvällen... dock var jag inget vidare sällskap på jag somnade när filmen hade hållt på i en halvtimme eller nåt... det är ju sjukt... hur mycket kan man sova på en dag!?!

o idag sov jag ända till elva då nån ringde på min dörr... vet inte vem det var eftersom när jag väl fattat att det var min dörr det ringde på och lyckades ta mig upp så var det ingen kvar... men men... vaknade med sprängande huvudvärk och har verkligen gjort allt för att få bort den men än så länge har jag inte lyckats... orkar inte ha mer ont i huvudet nu!

träning om två timmar. missade ju passet i onsdags så ser fam emot det extra mycket idag! om huvudvärken bara kan släppa...

ska nog ta o vila lite o se om det hjälper!!

måndag imorrn o ny vecka! måndagen imorrn känns inte lika jobbig som måndagar brukar... av nån anledning jag inte riktigt kommit på.. men det är ju alltid bra när det är på det hållet! :D

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback