idoler.

jag har bränt ihop alla mina favoritlåtar med westlife. det var inte så lätt. jag är såld på deras låtar. min idol från barndomen (kanske även lite upp i åldern.. haha...) backstreet boys kan slänga sig i väggen jämfört med westlife. nu låter det som att jag är nån 14-årig tjej som är helt kär i dom. fallet är inte så. riktigt. haha... för några år sen var något av det bästa att sitta en mysig kväll, tillsammans med en annan tjejkompis, sätta på favoritlåtarna och sitta och sjunga med. haha. det var tider!

annars rullar det på! vissa dagar känns det som att det är mycket kamp med det mesta medan andra dagar flyter på så oerhört lätt. dom lätta dagarna är helt klart bäst! :P

after work imorrn. ska bli riktigt nice! jag gillar afterwork! på lördag blir det lite middag hemma hos linda. och sen kanske ut o ta en öl eller två. inte öl just i mitt fall men det låter alltid mycket bättre än att säga att man ska gå ut o ta en cider. öh.

knappt två veckor kvar till bulgarien nu. ah. ser fram emot det nåt oerhört.

hösten närmar sig med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback