flytt, flytt, flytt...

ah! är helt slut i hela kroppen!! igår efter en ganska mastig dag på jobbet, på flera sätt, så åkte jag och linda till friskis och körde ett medelpass. det var helt okej men ganska hårt... så idag var man lite halvmör i kroppen. och så lägger vi på en flytt på det. kanon. bra där. flytten gick över förväntan men det är ju alltid jobbigt att flytta oavsett om det är lite eller mycket... men men. vi flyttade alla saker och målade det som skulle målas i lindas nya lägenhet. hann mycket mer än vad vi trodde så det är ju skönt! :)

nu ska jag göra mig i ordning lite för mollan kommer snart o hämta mig så ska vi och green åka o fixa lite mat och sen sluter linda upp till sällskapet och det blir lite film. det var längesen man bara hängde och såg en film så det ska bli gött!

imorrn är det väl inget planerat direkt. hjälpa linda lite kanske... o sen är det träning vid sju. börjar bli en vana att träna på söndagar (eller ok... har gjort det typ fyra gånger men ändå... :P). och det är faktiskt en väldigt bra vana! :)

men nu har jag inte tid att sitta här och skriva en massa dravel!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback